LG Airco offerte aanvragen

Welkom bij LG Climate Solutions. Wij bieden u duurzame en moderne aircosystemen voor in uw woonkamer, slaapkamer of kantoor. Op deze pagina kunt u geheel vrijblijvend een offerte aanvragen voor het installeren en monteren van één van onze stijlvolle LG airco’s.

klik hier voor meer informatie 

Partner in Solutions

Of het nu gaat om een klimaatsysteem met de perfecte klimaatcontrole, een interactieve videowall in full-HD, energiezuinige ledverlichting, zonnepanelen, interactieve displays of televisies voor al uw ruimtes en klaslokalen… Voor het onderwijs biedt LG een fantastisch totaalpakket.

Een pakket met duurzame elektronica die uw school laat functioneren zoals u wilt. Van lunchaanbiedingen en roosterwijzigingen op videowalls tot een aangenaam klimaat, waardoor leerlingen zich beter kunnen concentreren. We laten u graag zien wat u allemaal uit uw ruimte kunt halen om zo te voldoen aan de wensen en eisen van de moderne leerling en leraar.

Neem snel contact met ons op om te horen wat wij voor uw school kunnen betekenen.

Heeft u een vraag?

Neem dan contact op met LG Business Solutions:
+31 (0)20 456 31 68

Producten

  • Digital Signage

    Het verspreiden van de juiste boodschap erg belangrijk. De displays van LG zijn verkrijgbaar in alle soorten en maten en daarom uiterst geschikt voor digital signage. 

    Lees verder

  • Klimaat

    LG Electronics maakt het mogelijk met energiebesparende klimaatsystemen. Niet te warm, niet te koud en aanpasbaar naar ieders wens.

    Lees verder

  • Ledverlichting

    LED verlichting

    Met ledverlichting van LG creëert u een prettige lichtinval, aanpasbaar aan het soort gebruik. Van feller licht in een kantoor tot sfeervol licht in een hotelkamer. 

     

  • Displays

    Displays

    Met een beeldscherm kunt u meer doen dan alleen beelden afspelen. LG biedt videowalls met veel interactieve mogelijkheden.

    Lees verder

  • Zonnepanelen

    Solar

    Zonnepanelen van LG zijn van de best mogelijke kwaliteit. Elk zonnepaneel heeft een Temperatuurschommelingstest Vocht-warmtetest doorstaan. 

     

Referenties

    • Dankzij de digitale communicatie voelt de klant zich de koning te rijk bij nieuwe Lexus dealers
    Dankzij de digitale communicatie voelt de klant zich de koning te rijk bij nieuwe Lexus dealers

    Location:
    Lexus dealers

    Solution:

    LG videowall
    LG displays

    Achtergrond

    Lexus is sinds 1989 de naam van de luxedivisie van het Japanse autoconcern Toyota. Lexus wagens worden wereldwijd verkocht over 70 landen en is daardoor uitgegroeid tot één van de top 10 Japanese merken. 

    Onlangs heeft Lexus beslist hun nieuwe dealers te optimaliseren met de nieuwste technologiën in de retailmarkt. DOBIT werd gekozen voor de roll-out van dit project en zij kozen op hun beurt om met LG schermen aan de slag te gaan. In één jaar tijd werden al 64 dealerships ingericht volgens het nieuwe concept en dit in 13 verschillende landen. Tegen 2018 pronken alle Lexus dealerships en repaircentra - wat goed is voor bijna 500 locaties over heel Europa - met dit nieuwe concept!

    Het totaalplaatje klopt en dat voel je! De Lexus klant wordt van begin tot einde ondergedompeld in een luxueuze ervaring.

    Uitdaging

    Lexus is vastberaden in haar wil om verder te gaan, om de grenzen op te zoeken en om het uitstekende, exceptionele en briljante aan te leveren. Kortom streven ze altijd naar het buitengewone. 

    Daarnaast doorloopt de klant van vandaag een geheel nieuwe customer journey door de komst van social media en de nieuwste technologieën. Om aan de noden en verwachtingen van deze nieuwe klant te voldoen, bedacht Lexus het Retail 2020 concept.

    Oplossing

    Het nieuwe concept van Lexus is er eentje om U tegen te zeggen. Geen enkel detail werd over het hoofd gezien waardoor de autodealer een waanzinnige beleving creëert. Op verschillende plaatsen ondersteunt de LG digital signage het verkoopproces en versterkt het de beleving. Alleen al om deze unieke customer journey mee te maken moet je een bezoek brengen aan een Lexus dealer.

    Dit nieuwe concept is een perfecte weerspiegeling van waar Lexus voor staat: inspirerende designs, Takumi vakmanschap, geavanceerde technologie en uitmuntende prestaties.

    Voordeel

    De nieuwe dealerships staan helemaal in het teken van ‘Progressive Luxury’. Een verrijkende luxueuze ervaring voor de klant aan de ene kant en milieuvriendelijke oplossingen aan de andere. Het resultaat is fris, modern en stijlvol maar ook warm en persoonlijk tegelijkertijd! En de digitale implementaties in de verschillende ‘Customer Areas’ zijn één onderdeel die bijdragen aan een multi-sensoriële ervaring.

    De beleving begint al voordat je de dealer binnenwandelt. De moderne, strakke gebouwen scheppen meteen een luxueuze sfeer en door de glazen voorgevel kan je al een glimp opvangen van een grote LG videowall die vakkundig geïntegreerd is in een imposante zwart-blinkende muur. 

    Tijdens het binnenwandelen verandert het licht in de inkomhal subtiel van intensiteit en ook de wachtruimte is ingericht om het de klant zo aangenaam mogelijk te maken. Gratis koffie, wifi, een werkplek, comfortabele zetel en … heel wat animo! Via schermcommunicatie komt de klant meer te weten over Lexus en ook speciale aanbiedingen, het weerbericht en het recentste nieuws ontbreekt hier niet. 

    “Daarnaast hebben klanten vanuit de wachtruimte ook zicht op de grote LG videowall waar voortdurend inspirerende filmpjes op draaien”, zo vertelt Kristof Vandeloo, die nauw betrokken is bij het project als Project Manager van DOBIT. “Wat deze videowall extra leuk maakt is dat ook de car configurator hierop getoond kan worden. De klant kan met andere woorden samen met een verkoper een auto verkennen en deze meteen bewonderen op het grote scherm.”

    Indien het allemaal wat concreter wordt, kan de klant in de ‘private consultation’ samen met de verkoper de car configurator raadplegen. Kristof Vandeloo: “Ook hier staat de tablet van de verkoper via AirPlay in verbinding met het scherm zodat de klant in alle comfort ziet hoe zijn auto volledig afgestemd wordt op zijn vragen en noden. De car configurator leent zich perfect om het verkoopproces te ondersteunen.”

    Maar dé kers op de taart is ongetwijfeld de implementatie in de ‘handover room’. “De handover-procedure moest een gepersonaliseerd en memorabel moment worden, geen standaard overdracht van de sleutels”, aldus Kristof Vandeloo. “En tegelijkertijd moest het voor de verkoper ook eenvoudig zijn om deze overdracht-procedure te personaliseren.” 

    “Het LRI-systeem (Lexus Retailer Interface) dat DOBIT heeft ontwikkeld sluit perfect aan bij deze vraag. Deze software zit als het ware als een vereenvoudigde laag boven onze Scala digital signage software. Elke dealer kan inloggen in dit systeem en op een heel eenvoudige en intuïtieve manier een gepersonaliseerde ‘handover presentatie’ aanmaken. Zo worden enkel nog de voor die klant relevante boodschappen getoond.”

    En dan is het opnieuw tijd voor een technologisch hoogstandje om de klant voor een laatste keer te verbazen. De presentatie eindigt met een video waar de gekozen Lexus voor een laatste keer op beeld schittert. De spanning bouwt op en het grote moment is nu écht aangebroken. De lichten dimmen, de glazen wand wordt plots doorzichtig en de klant kan voor de allereerste keer zijn gloednieuwe Lexus bewonderen die blinkend klaar staat voor een eerste ritje. De cirkel is rond, de beleving is af en de klant.. is de koning te rijk! 


     

    • Maisons du Monde Lochristi kiest voor LG Multi V IV
    LG Multi V IV warmtepomp met aangesloten cassettes en AC Smart Premium zorgen voor verwarming in de winkel
    Maisons du Monde is een meubelwinkel met circa 300 winkels in Europa. Ze bieden een ruime keuze aan exclusieve meubels en decoratieve voorwerpen voor verschillende stijlen voor in huis.
    • Nanopixel tart de verbeelding met de videowall oplossingen van LG met large format monitoren met een strak design en een flexibele oplossing
    Nanopixel tart de verbeelding met de videowall oplossingen van LG met large format monitoren met een strak design en een flexibele oplossing

    Locatie:
    HQ Roeselare
    Meensesteenweg 332
    8800 Roeselare,België

    Oplossing:

    LG videowall


    Achtergrond

    Nanopixel is een wereldspeler en marktleider op het vlak van 3D-visualisaties, interactieve toepassingen en marketing/sales tools voor de vastgoed-, industrie- en entertainmentsector. Nanopixel, verkozen tot KMO (kleine of middelgrote onderneming) van het jaar 2018 in West-Vlaanderen, creëert belevingen, tart de verbeelding met grensverleggende klantenervaringen die als het ware een ‘live’ ervaring simuleren van een product of dienst.

    De vijftig Nanopixel-medewerkers zijn stuk voor stuk experts in hun vakgebied. Nanopixel ontwikkelt high-end, fotorealistische, visuele ervaringen, zoals 3D-visualisaties, animatiefilms, VR-toepassingen, configurators en ga zo maar door. Alles wordt inhouse geproduceerd en is op en top Belgisch. Ook met de opvallende en atypische Nanopixel-kantoorruimtes bevestigen ze hun innovatieve visie: een ‘employee centered workspace’. Zonder twijfel een veelbelovende KMO met grote dromen om expansie naar het Midden-Oosten te realiseren. We ontmoetten Gauthier Creytens, digital marketeer en Rien Verbrugghe, Marketing Manager bij Nanopixel.

    Uitdaging

    We bouwden aan configurators en streefden er naar om één handige salestool te ontwikkelen voor onze klanten: high-end projectontwikkelaars zoals Vastgoed Degroote, ontwikkelaar van de ‘SKY towers’ en ION met 'waterfont'. Dat is veel efficiënter dan telkens een nieuwe oplossing op maat te creëren. Daarom ontwikkelden we ‘SHOWREAL’, een innovatieve verkooptool met een vlak touchscreen gecombineerd met een design videowall. Die totaaloplossing, hardware en software met strakke vormgeving maakt het verschil waardoor we projectontwikkelaars helpen om beter en makkelijker te verkopen. Nanopixel vindt het belangrijk om ook echt een totaaloplossing te bieden in plaats van enkel een softwareoplossing waarbij de projectontwikkelaar zelf nog op zoek moet naar een geschikte monitor. Daarom zochten we zelf naar de juiste monitoren met een strakke en minimalistische vormgeving.

    Oplossing

    We kozen voor de professionele displays van LG, large format displays. Ons oog viel op twee designoplossingen van LG. De eerste is de videowall-oplossing, schermen met een heel dunne, haast onzichtbare rand van 0,9 mm. Deze monitoren hebben de dunste rand die momenteel op de markt beschikbaar is. We kozen ook voor een tweede oplossing van LG, een 86 inch-scherm of één groot scherm van 98 inch die meer dan twee meter breed is. Dat is echt immens groot!

    De selectie

    De keuze voor LG als een innovatieve wereldspeler op de markt met professionele oplossingen lag voor de hand. Een videowall bouw je niet op met monitoren voor de ‘consumer’ markt. LG is sterk in flexibiliteit, in de ondersteuning en in het design. Je hebt specifieke competenties nodig om de kleuren van deze monitoren te kalibreren. LG zorgde voor een grondige opleiding van de Nanopixel-medewerkers die zo, op hun beurt, de high-end projectontwikkelaars ontzorgen.

    Voordeel

    De resolutie van de LG-schermen zijn uitzonderlijk hoog met 4K. De LG-videowall is dus vier keer full HD. Hoge beeldkwaliteit is tegenwoordig de norm in deze beeldmaatschappij. Zeker bij de verkoop van high-end vastgoed speelt dat een grote rol. Die beeldkwaliteit moet dan top zijn. Dankzij de LG ‘Daisy Chain’ oplossing kunnen we bovendien de verschillende monitoren moeiteloos met slechts één inputbron verbinden. Hiermee vermijden we de kostprijs van een extra videowall processor.

     


     

     

Privacy Policy