Partner in Solutions

Of het nu gaat om een klimaatsysteem met de perfecte klimaatcontrole, een interactieve videowall in full-HD, energiezuinige ledverlichting, zonnepanelen, interactieve displays of televisies voor al uw ruimtes en klaslokalen… Voor het onderwijs biedt LG een fantastisch totaalpakket.

Een pakket met duurzame elektronica die uw school laat functioneren zoals u wilt. Van lunchaanbiedingen en roosterwijzigingen op videowalls tot een aangenaam klimaat, waardoor leerlingen zich beter kunnen concentreren. We laten u graag zien wat u allemaal uit uw ruimte kunt halen om zo te voldoen aan de wensen en eisen van de moderne leerling en leraar.

Neem snel contact met ons op om te horen wat wij voor uw school kunnen betekenen.

Heeft u een vraag?

Neem dan contact op met LG Business Solutions:
+31 (0)20 456 31 68

Producten

  • Digital Signage

    Het verspreiden van de juiste boodschap erg belangrijk. De displays van LG zijn verkrijgbaar in alle soorten en maten en daarom uiterst geschikt voor digital signage. 

    Lees verder

  • Klimaat

    LG Electronics maakt het mogelijk met energiebesparende klimaatsystemen. Niet te warm, niet te koud en aanpasbaar naar ieders wens.

    Lees verder

  • Ledverlichting

    LED verlichting

    Met ledverlichting van LG creëert u een prettige lichtinval, aanpasbaar aan het soort gebruik. Van feller licht in een kantoor tot sfeervol licht in een hotelkamer. 

    Lees verder

  • Displays

    Displays

    Met een beeldscherm kunt u meer doen dan alleen beelden afspelen. LG biedt videowalls met veel interactieve mogelijkheden.

    Lees verder

  • Zonnepanelen

    Solar

    Zonnepanelen van LG zijn van de best mogelijke kwaliteit. Elk zonnepaneel heeft een Temperatuurschommelingstest Vocht-warmtetest doorstaan. 

    Lees verder

Referenties

    • Hotelkamer Hotel The Roosevelt
    Maatwerk van LG geeft filiaal ICI Paris XL aangenaam klimaat
    Als eind 2014 ICI PARIS XL haar intrek neemt in het hagelnieuwe winkelcentrum van Waddinxveen, wil ze vanaf dag één zorgen voor een aangename en prettige omgeving voor haar bezoekers. Het moet een genot zijn om meerdere geuren, make-up- en huidverzorgingsproducten te bekijken en uit te proberen. In de winkel én in de beautysalon. Niet voor niets voert de winkelketen het grootste assortiment aan geuren in Nederland en bestaat het assortiment in totaal uit dertienduizend producten. Vanuit de filosofie om luxeproducten toegankelijk te maken voor het grote publiek maakt ICI PARIS XL elke dag weer de optimale afweging tussen luxe en betaalbaarheid. 
    De ‘Hypermarkt van de toekomst’: een ‘retail hoogstandje’
    Carrefour

    Location:
    Carrefour Hyper Mons Grands Prés
    Place des Grand Prés 1
    7000 Mons

    Solution:

    LG Displays

     

    ‘The store of the future’ van Carrefour Hyper is een must-see voor elke retailer! Dit vooruitstrevend en uniek winkelconcept telt maar liefst 140 digital signage schermen, heeft een gigantisch productgamma en pronkt met de allernieuwste digitale snufjes.

    Achtergrond

    De Hypermarkten Carrefour maken deel uit van Carrefour België, dat met zo’n 11.500 werknemers een van de grootste supermarktketens van België is. Nadat de 44 Hypermarkten werden ingericht volgens een geheel nieuw concept, werd Carrefour Mons Les Grands Prés de kers op de taart!

    Met deze ‘Hypermarkt van de toekomst’ biedt de supermarktketen een weergaloze winkelervaring. Op maar liefst 11.700 m² zijn verschillende kleine ‘shops’ ondergebracht die samen één heus winkelparadijs vormen. Een bakkerij, beenhouder, traiteur, vis- sushi- of kaasafdeling,… dit zijn maar enkele voorbeelden van de afzonderlijke shops die een plaatsje kregen in de nieuwe Carrefour Hyper.

    Uitdaging


    Boodschappen beleven
    De Hypermarkt wil het de klant zo eenvoudig en aangenaam mogelijk maken en zet hiervoor de nieuwste digitale toepassingen in. En dit alles zonder het menselijke uit het oog te verliezen. Zo zijn er op verschillende plaatsen vaklui die voor de ogen van de klant de lekkerste ambachtelijke producten bereiden. De koffie wordt in de winkel gebrand, een echte pizzaiolo maakt ter plaatse verse pizza’s, bakkers en patissiers bereiden broodjes, gebak en lokale specialiteiten,… Kortom, er valt veel te kopen maar ook heel wat te beleven in deze ‘store of the future’.

    Oplossing en bijkomende voordelen


    Controle over content
    Eén onderdeel van deze beleving zijn de digitale schermen die op verschillende plaatsen in de winkel hangen. Zo pronkt de ‘seisoensgebonden afdeling’ met een 4 op 4 LG videowall en is er aan de inkom een portrait videowall om klanten te verwelkomen. Ook aan de kassa’s en in alle ‘shop-in-shops’ hangen één of meerdere LG schermen die het concept van de Hypermarkt ondersteunen.

    “De LG schermen bij de verschillende shops lenen zich perfect om extra informatie over de kwaliteit en herkomst van de producten te communiceren”, aldus Nele Bruers, Business Development Manager bij DOBIT. “Omdat in elke afzonderlijke shop een andere boodschap moet spelen op het scherm, is een goed werkend beheersplatform en een gebruiksvriendelijke implementatie cruciaal in dit project.”

    De content wordt beheerd en aangestuurd via de Scala digital signage software. “Door meta data toe te kennen aan de boodschappen en aan de juiste players, is het erg eenvoudig om de juiste boodschappen op de juiste plaats te tonen. Bovendien geeft de software een duidelijk overzicht zodat je altijd snel kan kijken of alles correct staat en werkt.” Dit in combinatie met de kwalitatieve en gemakkelijk te bedienen hardware, vormt de ideale oplossing.

    Installatie marathon
    Meer dan 500 distributie-experts sloegen de handen in elkaar en gingen de uitdaging aan om een ongeziene winkelervaring te creëren. “We zijn enorm trots dat wij mochten meewerken aan dit project”, besluit Jan Verheyen, Service Delivery Manager van Dobit. “In nog geen drie weken tijd hebben we 128 schermen geïnstalleerd. Dit project is hiermee zonder twijfel een van onze uitdagendste installatie-projecten tot hiertoe.” Dankzij de intuïtieve en snelle set-up mogelijkheden van de LG schermen is dit project zo snel en succesvol uitgerold geweest.



     

    • Hotel TV op hotelkamer Corendon Hotel Amsterdam
    Corendon voorziet gasten van interactieve LG Pro Centric Hotel TV
    Amsterdam is de eerste wereldstad die is verrijkt met een Corendon hotel. De touroperator heeft de jarenlange ervaring met en in de reisbranche gebruikt om een top-hotel neer te zetten in een van de meest bezochte steden ter wereld. Na Amsterdam, volgen ook in Barcelona, Londen en Istanbul hotels om de zakelijke en leisure markt te bedienen. Ook wordt achter de schermen al volop gewerkt aan de ontwikkeling van resorts in landen als Portugal, Spanje, Griekenland en Turkije.
Privacy Policy