Heeft u een vraag?

Neem dan contact op met LG Business Solutions:
+31 (0)20 456 31 68

UITGELICHT: xxWX30 & xxWT30

14-05-2014
LG Touchescreen

LG xxWT30 displays
Voor u hebben wij de WT30 serie en de WX30 serie uitgelicht. De WT30 serie is de complete lijn van touchscreen displays leverbaar in drie formaten, 42”, 47” en 55” inch. De WX30 serie is de lijn van transflective displays eveneens leverbaar in drie formaten, 42”, 47” en 55” inch.

42”/47”/55” Multi-touch display WT30

Vanaf begin dit jaar hebben we ook touchscreens leverbaar in onze line up, met de type aanduiding xxWT30
Deze 10-points multi-touchscreens (in combinatie met Windows 7) zijn leverbaar in de maatvoering 42”, 47”, 55” alsmede 84”.
Deze touschscreens hebben geen last van het zogeheten na-ijl effect” en kenmerkend is het gebruik van het Anti glare veiligheidsglas
wat spiegelingen voorkomt, De gebruikte touchtechnologie is infrarood, en het scherm kan zowel horizontal als ook verticaal geplaatst worden.

LG Ghost free                     LG touchscreen

   


42”/47”/55” High-brightness display WX30

 

Ook is vanaf mei volop leverbaar de nieuwe Transflective LED Monitor, genaamd xxWX30.
Deze monitor is de opvolger van de uiterst succesvolle LCD monitor xxVX30.
Het paneel wat gebruikt wordt in deze display is het alom geprezen IPS paneel, die een optimale beeldkwaliteit
combineert met een sublieme kleurenweergave en hoge contrast ratio welke zichtbaar is vanuit nagenoeg elke kijkhoek (178 graden horizontaal en verticaal)

Deze “semi” outdoor display kenmerkt zich door een standaard zeer hoge lichtopbrengst van 700cd/m2
en beschikt daarnaast over de unieke eigenschap om het invallend (zon)licht de backlight unit te laten versterken
waardoor een nog hogere lichtopbrengst gegenereerd wordt. Daarnaast maakt het scherm gebruik van een uniek
polarisatie filter waarmee het beeld duidelijke en goed zichtbaar blijft bij invallend (zon)licht.

Deze display kan perfect gebruikt worden in elke boardroom of entrée, maar wordt ook zeer vaak toegepast in Digital Signage omgevingen.

 LG Super IPS Displays          LG displays met antireflectie behandeling

 

 

Deel dit:

Producten

Referenties

    • Energiezuinige wandmodellen in de verschillende ruimtes zorgen voor een tochtvrij binnenklimaat
    Energiezuinige wandmodellen in de verschillende ruimtes zorgen voor een tochtvrij binnenklimaat
    Carglass is specialist op het gebied van autoruitschade. Ze vervangen autoruiten van de meest uiteenlopende modellen en merken auto’s. Doordat ze samen werken met de meeste verzekerings- en leasemaatschappijen in Nederland, kan Carglass gemakkelijk de financiële afhandeling voor haar klanten regelen. 
    • LG's High Brightness Video Wall vergroot aantrekkingskracht van het Stedelijk Museum Amsterdam
    LG's High Brightness Video Wall vergroot aantrekkingskracht van het Stedelijk Museum Amsterdam

    Location:
    Stedelijk Museum Amsterdam
    Museumplein 10
    1071 DJ Amsterdam

    Solution:

    LG Display Solutions

     

    Achtergrond

    Het Stedelijk Museum Amsterdam beschikt over een van de belangrijkste collecties moderne en hedendaagse kunst in Europa. De kunstverzameling bevat het werk van kunstenaars als Vincent van Gogh, Henri Matisse en Piet Mondriaan, die vorig jaar door bijna 700.000 bezoekers zijn bekeken. Het Stedelijk Museum ligt aan het drukke Museumplein naast het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Koninklijk Concertgebouw. Om op te vallen tussen de omliggende musea en meer bezoekers te trekken, wilde het Stedelijk de zichtbaarheid, gastvrijheid en aantrekkelijkheid verbeteren. Daarom kwam het museum met het plan voor de herinrichting van het entreegebied.Met de nieuwe inrichting is de entreehal een echte ontmoetingsplek geworden.

    Uitdaging

    Een van de oplossingen om de aantrekkingskracht van het museum te vergroten, is de gasten te informeren via heldere en scherpe beelden. Niet alleen in de entreehal, maar ook daarbuiten. Zo worden passerende voorbijgangers verleid het museum te bezoeken. Het Stedelijk Museum zocht naar hoogwaardige producten die elegantie uitstralen en koos uiteindelijk voor een LG High Brightness Video Wall. Dit beeldscherm van drie bij vijf meter is aan het plafond gemonteerd. De videowall is dubbelzijdig, wat betekent dat de kant naar buiten gericht de aandacht van passerende voorbijganger trektmet aankondigingen van toekomstige tentoonstellingen. De videowall aan de andere kant toontde omvangrijke videokunstcollectie van het museum. Daarnaast staan er in de entreehal ook drie 98-inch Ultra HD-schermen. Deze schermen tonen op een smaakvolle manier de bewegwijzering van het tentoonstellingsprogramma. Daarmee dragen deze schermen bij aan de stijlvolle uitstraling van het entreegebied. De High Brightness Video Wall en Ultra HD displays zorgen er samen dus voor dat alle informatie op een aantrekkelijkemanier aan de gasten wordt aangereikt, zonder ze te overspoelen met een golf aan informatie in één keer.

    Oplossing

    Volgens Sarah Slootweg, relatiemanager Sponsoren van het Stedelijk Museum, zocht het team van het museum naar een leverancier van hoogwaardige visuele producten die de videocollectie op de best mogelijke manier kan presenteren. “Het museum heeft een hoge kwaliteitsstandaard”, legt Slootweg uit. “We hebben LG eenjaar geleden benaderd en zij gaven ons vanaf het begin goed advies. We hebben gewacht tot de nieuwste videowall uitkwam vanwege de technische specificaties van ons entreegebied. We zijn erg blij met die beslissing.”

    Voordeel

    Het museum wilde het entreegebied gastvrijer, zichtbaarder en aantrekkelijker maken, met als uiteindelijke doel de bezoekersaantallen vergroten. Volgens Slootweg is dit gelukt, mede door de producten van LG. “Het vernieuwde entreegebied is sinds september geopend en lijkt op een groot overdekt plein met een museumwinkel en koffievoorzieningen. Het is ook de thuisbasis van een van de grootste collecties boeken over moderne en hedendaagse kunst in Europa. Omdat de videowall aan het plafond is gemonteerd, kunnen we optimaal gebruik maken van de ruimte. Daardoor kan de hal ook gebruikt worden voor grote evenementen in het museum”, verduidelijkt Slootweg. Volgens haar hebben LG's High Brightness Video Wall en Ultra HD-schermen ervoor gezorgd dat content nu op een aantrekkelijke manier aan gasten wordt gepresenteerd. De content op de schermen is zelfs bij scherp zonlicht of vanuit een scherpe kijkhoek duidelijk zichtbaar. Slootweg: “We hebben onze belangrijkste doelstellingen behaald en zijn daarom zeer tevreden.”


     


     




     

     

    • Meerdere energiezuinige en stille klimaatoplossingen van LG om grote oppervlaktes te koelen en verwarmen
    Meerdere energiezuinige en stille klimaatoplossingen van LG om grote oppervlaktes te koelen en verwarmen
    Felice Home of Brands is een winkel die is gevestigd in de Pijp in Amsterdam. In deze winkel vind je allerlei geweldige items in één winkel: van kleding en schoenen tot interieur- en lifestyle producten. Alles wat er in de winkel te vinden is, is te koop.
Privacy Policy