Ga naar hoofdinhoud

Opvallende en uitnodigende digital signage voor De Hypotheker

De Hypotheker is Nederlands’ grootste adviesorganisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je er terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. Het hypotheekadvies van De Hypotheker is volledig onafhankelijk; zij vergelijken meer dan 40 banken en geldverstrekkers. Het belang van de klant staat altijd voorop.

De Hypotheker heeft een landelijke dekking met 180 vestigingen. Om de aandacht van voorbijgangers bij iedere locatie te pakken, werkt de organisatie samen met fullservice narrowcastingbureau RAP Media. Daardoor krijgt ieder scherm, op advies van RAP Media, de beste plaats voor de optimale kijkrichting bij de passerende looproutes.

Bedrijvigheid in Amsterdam Oost

Eén van de vestigingen van De Hypotheker is gevestigd in Amsterdam Oost, aan de drukke Middenweg. Gelegen op de hoek van een winkelcentrum en de doorgaande weg, passeren er dagelijks veel mensen langs de etalages van de winkel. Toch kan de oriëntatie op het zuidwesten veel zon opleveren. Daarom moet alle content die op een scherm wordt getoond er direct uitspringen, uitnodigen en inspireren. Zodoende gaat geen enkel detail verloren.

Daarom ging De Hypotheker in samenwerking met RAP Media op zoek naar een Ultra Brightness-display. De hoge nits waarde van de schermen zorgt er namelijk voor dat deze zelfs vanachter de etalages optimaal zichtbaar blijven. Ongeacht felle zonneschijn of ander tegenlicht. Tegelijkertijd zorgt dit voor een aangename kijkervaring vanuit iedere kijkhoek.

Effectief informeren

In de etalage van de vestiging in Amsterdam Oost zijn daarom drie LG 49XS2E Full HD LED-displays geplaatst. Deze technologische innovatie maakt het voor De Hypotheker mogelijk om voorbijgangers effectief te informeren, bijvoorbeeld over het huidige huizenaanbod in de regio, de top vijf rentestanden en de brede dienstverlening van de organisatie. Dat draagt bij aan een betere merkbeleving van De Hypotheker én het resulteert in meer binnenlopende bezoekers.

“We gaan graag met onze tijd mee en investeren voortdurend in nieuwe technologieën om onze klanten op niveau te kunnen helpen”, vertelt Carina Kloet, Communicatieadviseur bij De Hypotheker. “Digital signage is in dit kader dan ook erg fijn om te hebben, aangezien we daarmee centraal aangestuurd en snel kunnen reageren op ontwikkelingen in de markt. Actuele hypotheekrentes en nieuwe regelgeving kunnen we direct beschikbaar maken in de etalages van onze vestigingen.”

Juiste, relevante real-time content voor maximaal effect

De meeste digital signage aanbieders leveren fullservice dienstverlening, maar missen de toegevoegde waarde van RAP Media. Samen met De Hypotheker is namelijk gezocht naar de meest effectieve content mix, zodat het scherm te allen tijde relevant is voor voorbijgangers en dus maximaal effect heeft. Met behulp van de contentformats en real-time content van RAP Media behaalt De Hypotheker de doelstellingen voor de toepassing van EtalageTV. Door feedback en input vanuit de ondernemers, heeft RAP Media in samenwerking met LG nu een digitaal stoepbord ontwikkeld waarmee de voorbijganger ook buiten de shop geïnformeerd wordt met relevante content. Allemaal met één druk op de knop, op ieder gewenst moment van de dag aan te passen.

Uniforme uitstraling

Een van de bijkomende voordelen van de Full HD LED-displays is dat ze verticaal op te hangen zijn, wat goed aansluit op de posterborden van De Hypotheker. Deze hebben nagenoeg hetzelfde formaat waardoor het één geheel vormt in de etalage. In de avonduren vallen de schermen vervolgens extra goed op naast de ‘offline’ posters. Passanten blijven daardoor op ieder moment geïnformeerd met heldere content.

“Een scherm moet perfect aansluiten op een etalage. En elke etalage is daarin weer anders. Maar door onze expertise weten we precies wat we van LG kunnen verwachten”, vertelt Joost Kuhlmann, Commercieel Directeur bij RAP Media. “Daarnaast heeft De Hypotheker met een bezoek aan het Experience Center een gerichte keuze kunnen maken tussen de displays. Alle vestigingen van De Hypotheker, waaronder die in Amsterdam Oost, tonen nu met hoogwaardige LG-monitoren pakkende content aan voorbijgangers.”

Meer weten over onze producten?

Vul het contactformulier in voor meer informatie, we nemen zo snel mogelijk contact met u op:

 

privacybeleid gelezen en goedgekeurd.

| Leestijd:

Over de auteur

LG